10/3/14

From the beginning to the end

I usually start with an idea and working on it, in my mind. I never sit down with a blank canvas, it never works for me on the contrary my mind becomes empty and i can't draw anything.
When someone comes and says : Can you draw me something?
I block and maybe the best thing i can do, is this...


i take my time and when i finally decide what i want to draw i want extra extra time.
I start with a lot of enthousiasm, while in process i become very discouraged, thinking: what is this?
Because even if i 'm sure of what i 'm going to draw the drawing never ends up the way it was supposed to be in my mind.  
 Nevertheless i enjoy this procedure because it's like the drawing leads my hand and not me.
 
So, this is what happened with the following paintings...
I was in a vintage and pop art mood and i was thinking of making some cats for a nursery room riminding the Andy Warhol's portraits of Marilyn but i ended up with a cat and a dog, with some yarn whiskers, trying to mantain my vintage mood.
 

18 σχόλια:

  1. Πολύ μού αρέσουν οι συνδυασμοί των χρωμάτων σου Ειρήνη και όντως έχουν πολύ vintage αίσθηση τα καδράκια σου αλλά και πολύ αγνή, ό,τι πρέπει για ένα δωμάτιο μωρού!
    Εγώ πάλι, όποτε με πιάνουν τα "ζωγραφικά" μου, ποτέ δεν έχω κάποια ιδέα στο μυαλό, απλώς την ανάγκη να ζωγραφίσω και παλιότερα -εποχές που ζωγράφιζα με ακρυλικά- πάντα καθόμουν μπροστά από έναν λευκό καμβά! Καθένας με τον τρόπο του :)
    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα! Όπως το λες είναι, ο καθένας έχει τον τρόπο του, απλά θαυμάζω πολύ όσους μέσα σε λίγα λεπτά μπορούν να αποτυπώσουν αυτό που βλέπουν ή έχουν φανταστεί, εγώ πολύ το ζαλίζω χαχαχα!

      Διαγραφή
  2. Εμένα μου αρέσουν πολύ! Ειδικά τα χρώματα του σκυλάκου μου κάνουν πολύ pop art! Διαφέρουν από τα συνηθισμένα παιδικά καδράκια. :) και άλλα και άλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα ευχαριστώ Ελεάνα! Ήθελα να κάνω κάτι που να θυμίζει τα προηγούμενα χρόνια και να είναι πολύ απλό.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος10/3/14 18:29

    Πιστεύω ότι πέτυχες το στόχο σου, Ειρήνη! Πολύ όμορφα και ξεχωριστά τα ποπ-αρτ καδράκια σου!
    Σε καταλαβαίνω κι εγώ θέλω προετοιμασία, γι' αυτό ανά πάσα στιγμή έχω ένα σημειωματάριο δίπλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που βγάζει αυτό που είχα σκεφτεί από την αρχή και εγώ από το καλοκαίρι πήρα ένα σημειωματάριο γιατί μου έρχονται διάφορες ιδέες και μετά τις ξεχνάω.

      Διαγραφή
  4. Πολύ χαρούμενα!! Woof woof!
    Meow^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρηνη θα διαφωνησω...οταν σου ζητησα καδρακι για κοριτσακι μου το σχεδιασες σε ελαχιστο χρονο κ ηταν κ πανεμορφο κ οτι ειχα σκεφτει! Εισαι ταλεντο λεμε!

    οσο για τα ζωακια,ειναι τρελα κιουτ!!! περιμενουμε κ αλλα σχεδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα έχεις δίκιο ίσως το δικό σου να ήταν το πιο γρήγορο που έχω κάνει, η αλήθεια είναι ότι όταν μου ζητάνε να φτιάξω κάτι βάζω τα δυνατά μου γιατί δεν θέλω να καθυστερώ ενώ όταν κάνω κάτι από μόνη μου αργώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Σ' ευχαριστώ πολύ Vasso! Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μου είναι τα ζωάκια είναι τόσο χαριτωμένα!!Μπράβο!!
    Πάντως κι εγώ έχω συνήθεια να κάνω μιμήσεις στους φίλους,αλλά μόνο αυθόρμητα.Όταν μου το ζητάνε,''κατα παραγγελία''...ε τότε είμαι καταστροφή!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουπσ!!πάνω επενέβη ο ''δαίμονας του πληκτρολογίου''!δε το γλίτωσα το λαθάκι....

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα! Έτσι είναι Ανθή, τα αυθόρμητα είναι και τα πιο ωραία, καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφα! Πολλά συγχαρητήρια! Εγώ σταματάω στα ανθρωπάκια του 1ου σου σχεδίου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πανέμορφα και έχουν τόσο αθώες φατσούλες! Μπράβο Ειρήνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή